close






When I have something must be decide right now,

當我有事情必須現在馬上做出決定



Who will listen to me?

誰要聽我說?
誰願意聽我說?
誰肯聽我說?
誰會聽我說?



Who will be with me?

誰要陪著我?
誰願意陪著我?
誰肯陪著我?
誰會陪著我?




Now...
I just want to solve the problem.
But I don't know how to do.

arrow
arrow
    全站熱搜

    瑞西*~瑞c 發表在 痞客邦 留言(12) 人氣()